acasa despre TI Romania oportunitati contact legaturi utile
 media  servicii  proiecte  politici si studii  publicatii  centru  training                                     Romana English
acasa > proiecte > proiecte incheiate > 2005 > Campanie nationala...
proiecte incheiate  2005     Tipareşte aceasta pagina
Campania Nationala impotriva Coruptiei Mici
a) Scopul proiectului:

Scopul principal al proiectului este sa  genereze atitudinea de respingere a micii coruptii la nivelul unui grup tinta cuprinzand tineri intre 15 si 24 ani. Proiect implementat de Fundatia Concept, in parteneriat cu TI-Romania, Teatrul pentru Copii si Tineret ARIEL, Asociatia de Comunicatii prin Cablu, OOPS Media, Asociatia Editorilor de Presa On-line.

b) rezultatele proiectului (aferente activitiatilor in care este direct implicata TI-Ro).

 → Editarea (si, partial diseminarea) brosurilor privitoare la acces la informatie, transparenta decizionala, mica coruptie,
Editarea (si, partial diseminarea) Jurnalului Spagii Cotidiene,
Definirea termenilor de referinta ai sondajului national cu privire la perceptia si experiente coruptiei,
Desfasurarea unei serii de 3 dezbateri cu asociatii profesionale percepute ca foarte corupte in vederea identificarii unor modalitati de interventie conventionale sau neconventionale.

c)  rolul organizaţiei dumneavoastră.

TI-Romania a fost partener al orgtanizatiei care a implementat proiectul -  Fundatia Concept si a oferit expertiza tehnica in formularea continutului campaniei.

d) costul proiectului:

EUR 4,980 (pentru TI-Ro)

e) finanţatorii proiectului:

UE, PHARE, Societate Civila, componenta Educatie Civica.


   TI Romania   contact
  media
Stay Informed
Stay Informed