Transparency International România deschide programul de voluntariat. Tinerii își pot dezvolta abilitățile profesionale și pot câștiga experiență practică într-o organizație activă, cu expertiză și recunoaștere internațională.
Programul oferă stagii în Centrul de Asistență Legală Anticorupție pentru Cetățeni (ALAC), departamentul de cercetare sau departamentul programe prioritare.
Durata voluntariatului este de trei luni, cu posibilitate de prelungire, iar activitatea de voluntariat este neremunerată. În cadrul programului, tinerii participă la sesiunea de instruire în ariile de activitate și metodologiile de lucru Transparency International, au acces la expertiză internațională și beneficiază de mentorat în activitățile desfășurate.
14 octombrie 2015
Procedură RECRUTARE VOLUNTARI
Transparency International – România (Asociaţia Română pentru Transparenţă-TIRO) recrutează studenţi anul II – III sau absolvenți în domenii relevante activităţii TI-RO, care să lucreze în regim de voluntariat pentru Departamentul de Programe
Programul de voluntariat conţine 14 poziţii disponibile, urmând ca voluntarii să beneficieze de training, certificat care atestă participarea, scrisori de recomandare de la coordonatori (în funcţie de performanţa individuală) şi recunoaşterea contribuţiei la activităţile rezultate. Programul durează 1 lună de zile, în perioada iunie - august 2015.
5 mai 2015
Procedură selecție formatori
Transparency International România (TI-RO) anunță prelungirea procedurii de selectie în vederea completării numărului total de formatori până pe data de 21 septembrie 2015 ora 16:00 cu anunțarea rezultatelor pe 22 septembrie 2015
18 septembrie 2015
Transparency International România (TI-RO) anunță redeschiderea procedurii de selectie în vederea completării numărului total de formatori până pe data de 26 august 2015 cu anunțarea rezultatelor pe 27 august 2015
21 august 2015
In urma analizei doserelor candidatilor participanti la procedura de selectie formatori in cadrul programului de calificare „Lucrator in comert″ urmatori participanti au fost declarati admisi:
- Ioana Matei
- Liviu Ignat
- Mihai Daniel
- Danut Dobirn
- Sandu Matei
- Toban Stelica
- Elena Catana
- Dorcioman Maria
Au fost declarati neconformi urmatorii participanti:
- Miclea Daniel Cristian
- Manescu Dorina
- Ionica Hustiu
9 iunie 2015
Procedura selectie formatori
Procedura de selectie va fi prelungita pana pe data de 5 iunie 2015 cu anuntarea rezultatelor in aceeasi zi
actualizare 2 iunie 2015
Transparency International România (TI-RO) în parteneriat cu Federaţia Agricultorilor FERMIERUL şi Sindicatul Ţăranilor şi Proprietarilor România anunţă lansarea procedurii de selecţie în vederea recrutării unui numar de 10 formatori, care să susţină cele 10 programe de calificare profesională.
Cursul de calificare are ca tematică “Agent Paza” şi face parte din cadrul proiectului: Îndrăznește! Fii antreprenor! - POSDRU 135/5.2/S/132008 finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.
30 aprilie 2015
Recrutare specialist SharePoint
Transparency International România (TI-RO) anunţă deschiderea procedurii de selecţie în vederea recrutării unui specialist SharePoint
17 martie 2015
- 5 iunie 2015 Invitație de participare pentru atribuirea contractului de Servicii de realizare de studii, cod CPV 79311200-9 in cadrul proiectului Femei active pentru integritate si responsabilitate cod proiect POSDRU/144/6.3/S/134919, în cadrul căreia are de realizat activitatea de concepere şi realizare a ”Studiului comparativ de politici şi bune practici privind egalitatea de gen în Uniunea Europeană” ...
- 5 iunie 2013 Lansare procedura de achiziţie publică desfăşurată conform Ordinului 1050/2012 având ca obiect “Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel”, în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 4 iunie 2013 Lansare procedura de achiziţie publică desfăşurată conform Ordinului 1050/2012 având ca obiect “Servicii de publicitate”, în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 27 mai 2013 Anulare - procedura de achiziţie publică desfăşurată conform Ordinului 1050/2012 având ca obiect “Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel”, în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 24 mai 2013 Lansare procedura de achiziţie publică desfăşurată conform Ordinului 1050/2012 având ca obiect “Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel”, în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 24 mai 2013 Anulare - procedura de achiziţie publică desfăşurată conform Ordinului 1050/2012 având ca obiect “Servicii de publicitate”, în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 24 aprilie 2013 Anulare procedura pentru achiziţia de Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, COD CPV 55120000-7 , în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 15 aprilie 2013 Anulare procedura pentru achiziţia de Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, COD CPV 55120000-7 , în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 12 aprilie 2013 Lansarea procedurii de achizitie pentru „Servicii tipografice şi servicii conexe, furnizare produse informative şi de promovare” Coduri CPV: 79800000-2, 39294100-0), în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă”. ... ...
- 8 aprilie 2013 Anulata - procedura pentru achiziţia de Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, COD CPV 55120000-7 , în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă”. ....
- 17 mai 2012 Atribuit - Procedura pentru achiziţia de Servicii de cazare la hotel CPV 55110000-4, Servicii de restaurant şi de servire a mâncării COD CPV 55300000-3, Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, COD CPV 55120000-7, în vederea implementării proiectului „Formare pentru magistraţii români în dreptul european al concurenţei”. ....
- 2 mai 2012 Lansare procedura pentru achiziţia de Servicii de cazare la hotel CPV 55110000-4, Servicii de restaurant şi de servire a mâncării COD CPV 55300000-3, Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, COD CPV 55120000-7, în vederea implementării proiectului „Formare pentru magistraţii români în dreptul european al concurenţei”. ....
- 6 octombrie 2011 Transparency International Romania organizeaza pe 28 octombrie 2011 workshop-ul cu tema Sistemul Naţional de Integritate ....
- 21 iulie 2011 Lansare procedura pentru achiziţia de servicii hoteliere, de restaurant şi de vânzare cu amănuntul CPV – 55000000-0, în vederea implementării proiectului Partenerii sociali şi societatea civilă în sprijinul ocupării şi incluziunii sociale în Regiunea Bucureşti-Ilfov....
- 21 iulie 2011 Lansare procedura pentru achiziţia de servicii tipografice cod CPV 79810000-5, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă....
- 20 iulie 2011 Lansare procedura pentru achiziţia de servicii de auditare cod CPV 79212000-3, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă....
- 05 iulie 2011 ANULAT - Reluare procedura pentru achizitie diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou cod CPV 30190000-7, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă....
- 15 iunie 2011 ATRIBUIT - Pocedura pentru achizitie diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou cod CPV 30190000-7, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă....
- 31 mai 2011 ATRIBUIT Procedura de achizitie de Computere de birou CPV 30213300-8, Imprimante CPV 30232110-8, Servere CPV 48821000-9, Piese şi accesorii pentru computere CPV 30237100-0, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă....
- 16 mai 2011 Prelungire termen de depunere oferte pentru achizitie diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou cod CPV 30190000-7, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă....
- 13 mai 2011 ATRIBUIT - Achizitie servicii tipografice cod CPV 79810000-5, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă....
- 10 mai 2011 ANULATA - Achizitia deservicii tipografice cod CPV 79810000-5, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă se anuleaza...
- 22 aprilie 2011 Achizitie servicii tipografice cod CPV 79810000-5, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă....
- 15 aprilie 2011 Achizitie servicii tipografice cod CPV 79810000-5, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă....
- 15 aprilie 2011 Achizitie Produse informative şi de promovare Cod CPV: 39294100-0, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă - [atribuit]....
- 15 aprilie 2011 Achizitie servicii de reuniuni şi conferinte organizate la hotel Cod CPV 55120000-7, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă - [atribuit]...
- 11 ianuarie 2011 Achizitie servicii - Catering...
- 11 octombrie 2010 Achizitie - produse consumabile...
- 29 septembrie 2010 Achizitie - servicii organizare evenimente...
- 17 septembrie 2010 Achizitie servicii - Catering...
- 17 septembrie 2010 Achizitie servicii - Cazare hotel ...