Scopul proiectului:
Proiectul s-a derulat in perioada martie – octombrie 2007 si a avut ca obiectiv creşterea gradului de responsabilizare a serviciilor publice faţă de cetăţeni
Rezultatele proiectului (aferente activităţilor in care este direct implicata TI-Ro):
1. evaluarea satisfacţiei cetăţenilor faţă de calitatea serviciilor de utilităţi publice locale
2. îmbunătăţirea comunicării între autorităţi şi cetăţeni, în ceea ce priveşte serviile de utilităţi
3. un instrument informativ pentru cetăţeni
4. un toolkit privind metodologia de evaluare a satisfacţiei cetăţenilor faţă de calitatea serviciilor de utilităţi
Rolul organizaţiei:
1. Oferirea de informaţii concise, accesibile şi relevante pentru cetăţeni, cu privire la serviciile de utilităţi publice locale
2. Elaborarea unui instrument de măsurare a satisfacţei publicului cu prvire la calitatea serviciilor de utilităţi publice
3. creşterea transparenţei serviciilor de utilităţi publice
4. conţientizarea şi abordarea aspectelor slabe ale serviciilor de utilităţi publice locale şi identificarea unor soluţii alternative
Costul proiectului:
$44.500
Finanţatori:
CEE Trust