Previous Page  43 / 58 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 43 / 58 Next Page
Page Background

1.Metoda auto-evaluării –

constă în discuţii, interviuri,

seminarii

formale

sau

informale

pe

care

departamentul/personalul cu atribuţii de conformitate din

cadrul companiei le derulează cu angajaţii companiei. Pe baza

acestui tip de intervievare poate fi conceput un Registru de

Reglementări, document esenţial în identificarea şi clasificarea

riscurilor apărute în cadrul activităţilor derulate la nivel de

companie.

2.Metoda Semnalelor de alarmă

evenimente care

alertează factorii de decizie cu privire la producerea unui risc

de neconformitate sau o încălcare a unor reguli interne. O

astfel de metodă este utilă spre exemplu în cazul în care

legislaţia în vigoare prevede termene-proceduri cu termen

limită de încadrare pe anumite activităţi, servicii sau produse

derulate/deţinute de companie. Pentru a nu încălca termenele

respective, compania îşi poate stabili un sistem intern de

alertare.

3.Metoda Indicatorilor de Performanţă (KPIs)

.

Uzitaţi în

special în zona serviciilor financiare, indicatorii de performanţă

pot fi o metodă eficientă de măsurare a eficienţei comunicării

în cadrul companiei, spre exemplu, sau nivelul de orientare

către clienţi.

4.Metoda Hărţilor Riscurilor/Fluxurilor.

Desenate pe

fluxurile de lucru din cadrul companiei, hărţile riscurilor sunt o

metodă eficientă prin care pot fi identificate riscurile de orice