Previous Page  7 / 58 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 7 / 58 Next Page
Page Background

RADIOGRAFIA VALORILOR CARE STAU LA BAZA

MEDIULUI DE AFACERI AUTOHTON

Companiile românești se află într-un stadiu incipient de

conștientizare a unor valori (precum integritate și etică în

afaceri, transparență, loialitate față de parteneri, încredere

între angajați și management, prevenție față de corupție etc.)

poate și dintr-un motiv aparent utilitar, uneori cuprins în

sintagma:

“La ce bun să am valori dacă nu am profit/ nu-mi

merge bine afacerea?”

.

Esenţial de înţeles este faptul că între performanță și valorile

etice există interdependențe strânse, pentru că prosperitatea

apare într-un mediu propice, bazat pe integritate și respectare

a legii.

Valorile managerului român (%)

42,7

42,7

27,3

25,5

19,1

19,1

14,5

4,5

4,5

integritatea corectitudinea sinceritatea respectul faţă de

oameni

obiectivitatea imparţialitatea responsabilitatea transparenţa

optimismul