Previous Page  7 / 19 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 7 / 19 Next Page
Page Background

T R AN S P AR E NCY I N FO N R . 6 / 2 0 1 6

F o l l ow - u p

București, 9

decembrie

2016

Scopul acestui eveniment a fost de a facilita o dezbatere cu privire la felul în care

o companie trebuie să se raporteze la integritate și să-și implice

stakeholderii

pentru

ca împreună să contribuie la consolidarea integrității în afaceri. Pe parcursul eveni-

mentului, au fost prezentate exemple și provocări, precum și posibile soluții pentru

promovarea integrității ca premisă pentru responsabilitate socială și dezvoltare

durabilă a mediului de afaceri și nu numai. Magistrații, reprezentanții autorităților

publice, sectorului de afaceri și mediului academic au discutat despre modalitățile cele

mai eficiente de a implementa o cultură organizațională bazată pe integritate.

„Lidership-ul este esențial când dorești să consolidezi o cultură organizațională

bazată pe integritate. Un cod de etică implementat pur formal este mai mult decât ne-

cesar, dar nu suficient pentru că personalul se va confrunta cu dileme etice în care va

trebui să pună în aplicare propria judecată bazată pe valori asumate, o reală cultură

de afaceri”.

(Gro Skaaren-Fystro, Special Adviser, Transparency International

Norway)

„Trebuie să acceptăm că transformarea către integritate a unei societăți este un pro-

ces de durată, iar pentru acest lucru trebuie să ne schimbăm. Principalul element de

schimbare trebuie să fim noi, iar pentru acest lucru trebuie să avem curaj”.

(Marian V.

Popa, Director Deutsche Bank Global Technology Center România)

„În mediul de afaceri, o organizaţie este considerată integră dacă: informează corect

opinia publică și părțile interesate cu privire la ce are de gând să facă, face ceea ce a

spus că va face și îşi asumă responsabilitatea deciziilor şi acţiunilor sale”.

(Viorel

Pătrașcu, Transaprency International România)