

9
2004
Instruire pentru Funcţionari Publici
Acces la Informaţie şi Transparenţa Decizională
TI-RO a oferit asistenţă tehnică şi instruire pentru 140 de
funcţionari publici din toata ţara şi a elaborat un Ghid privind
implementarea liberului acces la informaţia de interes public.
Proiectul a vizat creşterea capacităţii funcţionarilor publici în
vederea implementării Legii 544/2001 privind liberul acces la
informaţiile de interes public şi a Legii 52/2003 privind
transparenţa decizională.
ALAC
Centrul de Asistenţă Anticorupţie pentru Cetăţeni
Proiectul a vizat funcţionarea unui serviciu de asistenţă şi
consiliere juridică, prin înfiinţarea unui Centru de asistenţă
anticorupţie pentru cetăţeni, pentru victimele şi martorii fapte-
lor de corupţie. De asemenea, au fost elaborate şi diseminate
îndrumare şi alte materiale educative pentru victimele sau
martorii faptelor de corupţie şi derulate acţiuni de advocacy
pentru o mai consistentă implementare a reglementărilor anti-
corupţie în vigoare şi pentru îmbunătăţirea legislaţiei antico-
rupţie.
Training for public servants
Access to information and transparency in public
decision-making
TI-RO offered technical assistance and training to 140 public
servants from all around the country and elaborated a Guide
to Free Access to Public Information. The project aimed to
increase the capacity of public servants in charge with
enforcing Law 544/2001 regarding the free access to public
information and Law 52/2003 regulating decisional
transparency.
ALAC
Advocacy and Legal Advice Centre
The project intended to set up a juridical assistance service
(through the setting up of an Advocacy and Legal Advice
Centre) for victims and witnesses of corruption. Also, guides
and other educational materials for victims and witnesses of
corruption were drawn up and disseminated and advocacy
activities were carried on for a more consistent enforcement
of anticorruption regulations and for the improvement of cur-
rent anticorruption legislation.