Transparency International Romania - Contact
 acasa despre TI Romania oportunitati contact legaturi utile
stiri           servicii         proiecte         politici si studii publicatii centru training               Romana English
acasa > Oportunitati > Recrutare
Oportunitati colaborare cu TI       Tipareşte aceasta pagina
Angajare - colaborare

Stagiu de voluntariat la Transparency International Romania

Transparency International România deschide stagiul de voluntariat septembrie – decembrie 2016. Tinerii își pot dezvolta abilitățile profesionale și pot câștiga experiență practică într-o organizație activă cu recunoaștere internațională.

Oferim două tipuri de stagii:

  • Centrul de Asistență Legală Anticorupție pentru Cetățeni – 2 posturi
  • Departamentul de Cercetare și politici publice – 3 posturi

Beneficii pentru stagiari:

  • Training la începutul stagiului
  • Scrisoare de recomandare
  • Certificat de voluntariat
  • Program de lucru flexibil
  • Acces la materiale de specialitate
  • Experiență profesională
  • Efectuarea stagiului obligatoriu de practică

Informații detaliate despre fiecare stagiu găsiți mai jos. Durata voluntariatului este de 1-3 luni cu posibilitate de prelungire, iar activitatea de voluntariat este neremunerată. În cadrul programului, tinerii participă la sesiunea de instruire în ariile de activitate și metodologiile de lucru Transparency International, au acces la expertiză internațională și beneficiază de mentorat în activitățile desfășurate, precum și de recunoașterea contribuției lor la activitățile organizației.

Centrul de Asistență Legală Anticorupție pentru Cetățeni - ALAC

ALAC întărește capacitatea oamenilor de a lupta împotriva corupției și a abuzurilor de putere, oferind asistență legală gratuită și confidențială, precum și servicii specializate pentru sectorul de afaceri.

Programul este dedicat studenților la profilele științe juridice și științe administrative. Atribuțiile voluntarilor:

  • Documentarea cazurilor primite la Centrul ALAC
  • Redactarea răspunsurilor pe cazuri sub îndrumarea coordonatorului
  • Întocmirea agendei de lucru
  • Participare la întâlnirile cu clienții centrului
  • Menținerea registrului
  • Arhivarea și indexarea cazurilor

Departamentul de cercetare și politici publice

Departamentul coordonează activități de cercetare pentru realizarea studiilor și materialelor privind vulnerabilitățile la corupție, precum și mecanisme de promovare a integrității în sectorul public și cel privat.

Programul este dedicat studenților la profilele: științe politice, istorie, litere, relații internaționale, sociologie, drept, administrație publică. Atribuțiile voluntarilor în departament:

  • Activități de cercetare și documentare pentru realizarea de studii și articole pentru newsletterul organizației
  • Monitorizare proiecte de acte normative și analiză legislativă
  • Cercetare și documentare privind legislaţia cu relevanță în reducerea corupţiei, bune practici în implementare, reglementări și recomandări internaționale.
  • Analiza și sinteza documentelor emise de instituții europene și internaționale
  • Documentare statistici
  • Participare la planificarea și organizarea evenimentelor
  • Monitorizarea campaniilor anticorupție
  • Participare la organizarea și desfășurarea activităților curente ale departamentului și organizației

Cum aplic: Studenții interesaţi sunt rugați să trimită CV-ul și o scrisoare de intenție (max. 300 cuvinte), la adresa de e-mail: andreea.gusa @ transparency.org.ro , cu titlul Candidatura stagiu de voluntariat ALAC/ Cercetare. Menționăm că aplicațiile depuse vor fi evaluate în ordinea înregistrării lor, până la ocuparea celor 5 locuri disponibile.

Vă urăm mult succes!

15 septembrie 2016

Program de internship la Transparency International Romania

Transparency International România deschide programul de voluntariat. Tinerii își pot dezvolta abilitățile profesionale și pot câștiga experiență practică într-o organizație activă cu recunoaștere internațională.

Oferim patru tipuri de stagii:

  • În cadrul Centrului de Asistență Legală Anticorupție pentru Cetățeni – 10 posturi pentru studenți, profil științe juridice
  • În cadrul Departamentului Programe – două posturi de arhivist
  • În cadrul Departamentului Financiar – două posturi de arhivist
  • PROGRAMUL PENTRU ELEVI DE LICEU

Informații detaliate despre fiecare stagiu găsiți mai jos. Durata voluntariatului este de 1-3 luni cu posibilitate de prelungire, iar activitatea de voluntariat este neremunerată. În cadrul programului, tinerii participă la sesiunea de instruire în ariile de activitate și metodologiile de lucru Transparency International, au acces la expertiză internațională și beneficiază de mentorat în activitățile desfășurate, precum și de recunoașterea contribuției lor la activitățile organizației.

Centrul de Asistență Legală Anticorupție pentru Cetățeni - ALAC

Programul este dedicat studenților în anul II și III – profilul științe juridice.
Atribuțiile internilor:

  • Documentarea cazurilor primite la Centrul ALAC
  • Redactarea răspunsurilor pe cazuri sub îndrumarea coordonatorului
  • Întocmirea agendei de lucru
  • Participare la întâlnirile cu clienții centrului
  • Menținerea registrului
  • Arhivarea și indexarea cazurilor

Beneficii pentru interni:

  • Training la începutul internshipului
  • Scrisoare de recomandare în funcție de performanță
  • Certificat de internship
  • Program de lucru flexibil
  • Acces la materiale de specialitate
  • Experiență profesională
  • Efectuarea stagiului obligatoriu de practică

Cum aplic: Studenții interesaţi sunt rugați să trimită CV-ul și o scrisoare de intenție (max. 400 cuvinte), la adresa de e-mail: wendla.beyer @ transparency.org.ro, cu titlul Candidatura internship. Menționăm că aplicațiile depuse vor fi evaluate în ordinea înregistrării lor, până la ocuparea celor 10 locuri disponibile.


Arhivist în cadrul departamentului programe

Stagiul este adresat studenților la Facultatea de Litere / Biblioteconomie și științele informării.
Cerinţele postului:

  • Arhivarea documentelor şi indexarea lor după domeniu
  • Catalogarea şi arhivarea documentelor
  • Sarcinile vor cuprinde arhivarea documentelor emise in cadrul a 2 proiecte cu finantare europeana, atât electronic cât şi fizic

Beneficii pentru interni

  • Program de lucru flexibil (4 ore/zi)
  • Training la începutul internshipului
  • Certificat de internship
  • Scrisori de recomandare în funcţie de performanţă

Cum aplic: Studenții interesaţi sunt rugați să trimită CV-ul și o scrisoare de intenție (max. 400 cuvinte), la adresa de e-mail: oana.birsan @ transparency.org.ro, cu titlul Candidatura internship.


Arhivist în cadrul departamentului financiar

Programul se adresară studenților la la Academia de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune.
Atribuțiile internului

  • Arhivarea documentelor financiare şi indexarea lor după domeniu
  • Catalogarea şi arhivarea documentelor financiare
  • Sarcinile vor cuprinde: arhivarea documentelor financiare emise in cadrul a 2 proiecte cu finantare europeana, atât electronic cât şi fizic

Beneficii pentru interni

  • Program de lucru flexibil (4 ore/zi)
  • Training la începutul internshipului
  • Certificat de internship
  • Scrisori de recomandare în funcţie de performanţă

Cum aplic: Studenții interesaţi sunt rugați să trimită CV-ul și o scrisoare de intenție (max. 400 cuvinte), la adresa de e-mail: oana.birsan @ transparency.org.ro, cu titlul Candidatura internship.


PROGRAMUL PENTRU ELEVI DE LICEU

Programul se adresară elevilor de liceu care vor să își dezvolte abilitățile de comunicare, să ia contact cu reprezentanții administrației publice, să lucreze într-o echipă dinamică.

Dacă vrei să îți îmbogățești portofoliul de activități extra-curriculare cu un stagiu de voluntariat la filiala națională a coaliției globale anticorupție internaționale anticorupție, aplică!

Beneficii pentru interni

  • Program de lucru flexibil (4 ore/zi)
  • Training la începutul internshipului
  • Certificat de internship
  • Scrisori de recomandare în funcţie de performanţă

Cum aplic: Scrie-ne un e-mai în care să ne spui de ce vrei să te participi la stagiul de voluntariat și trimite-l la adresa: wendla.beyer @ transparency.org.ro, cu titlul Candidatura voluntariat liceu


Despre Transarency International Romania

Viziunea noastră este o Românie onestă, fără corupție. Vom realiza acest lucru îmbunătățind mecanismele de prevenire, sancționare și raportare a corupției și schimbând atitudinea oamenilor, astfel încât corupția să devină inacceptabilă în societatea românească.

Transparency International România este parte a coaliției globale împotriva corupției, cu prezență în peste 90 de țări și secretariatul central la Berlin. Rapoartele organizației sunt un punct de reper pentru Uniunea Europeană , guverne și instituții internaţionale precum ONU, Consiliul Europei, Banca Mondială, OSCE şi GRECO.

Vă urăm mult succes!

29 iunie 2016

Arhiva anunturi

Transparency International România deschide programul de voluntariat. Tinerii își pot dezvolta abilitățile profesionale și pot câștiga experiență practică într-o organizație activă, cu expertiză și recunoaștere internațională.

Programul oferă stagii în Centrul de Asistență Legală Anticorupție pentru Cetățeni (ALAC), departamentul de cercetare sau departamentul programe prioritare.

Durata voluntariatului este de trei luni, cu posibilitate de prelungire, iar activitatea de voluntariat este neremunerată. În cadrul programului, tinerii participă la sesiunea de instruire în ariile de activitate și metodologiile de lucru Transparency International, au acces la expertiză internațională și beneficiază de mentorat în activitățile desfășurate.

BENEFICIILE PROGRAMULUI PENTRU VOLUNTARI

  • Training la începutul voluntariatului
  • Recunoaşterea contribuţiei la studiile realizate de organizație
  • Acces la expertiza internațională și materiale de specialitate
  • Certificat de voluntariat care atestă experienţa profesională
  • Program de lucru flexibil (4 ore/zi)
  • Implicarea în activitățile unei organizații internaționale

CERINȚE Pentru program pot aplica studenți sau absolvenți în științe juridice, științe politice, științe administrative, jurnalism, litere sau filosofie, precum și tineri cu interes demonstrat pentru ariile de activitate Transparency International.

APLICAȚII Candidații vor transmite CV-ul și o scrisoare de intenție (max. 400 cuvinte), la adresa de e-mail: wendla.beyer@transparency.org.ro . Termen limită pentru depunere 15 noiembrie 2015. E-mailul și al scrisoarea vor avea titlul „Candidatura voluntariat [departamentul dorit]”.

DETALIEREA PROGRAMULUI DE VOLUNTARIAT

Centrul de Asistență Legală Anticorupție și Cetățeni (ALAC)

ALAC întărește capacitatea oamenilor de a lupta împotriva corupției și a abuzurilor de putere, oferind asistență legală gratuită și confidențială, precum și servicii specializate pentru sectorul de afaceri. Atribuțiile voluntarilor în departament:

  • Participarea la consilierea juridică a clienților ALAC, alături de mentor
  • Întocmire de răspunsuri juridice pentru clienții ALAC (martori/victime/avertizori de integritate)
  • Documentare asupra cazuisticii
  • Arhivarea și indexarea cazurilor (sesizărilor)
  • Participare la organizarea și desfășurarea activităților curente ale departamentului și organizației
  • Având în vedere activitățile ALAC, este puternic încurajată candidatura studenților la drept sau cu cunoștințe juridice întemeiate.

Departamentul de cercetare și politici publice

Departamentul coordonează activități de cercetare pentru realizarea studiilor și materialelor privind vulnerabilitățile la corupție, precum și mecanisme de promovare a integrității în sectorul public și cel privat. Atribuțiile voluntarilor în departament:

  • Activități de cercetare și documentare pentru realizarea de studii și materiale scrise
  • Analiza documentelor emise de instituții europene și internaționale
  • Sinteze privind modificări legislative și/sau tehnice
  • Documentare statistici
  • Participare la planificarea și organizarea de evenimente
  • Monitorizarea campaniilor anticorupție
  • Participare la organizarea și desfășurarea activităților curente ale departamentului și organizației

Departamentul programe prioritare

Departamentul coordonează campanii de advocacy, elaborează studii, propuneri de politici publice și recomandări la proiectele de lege, promovează organizația și menține relația cu presa și partenerii. Atribuțiile voluntarilor în departament:

  • Documentare și redactare articole pentru newsletterul organizației (exemple teme: combaterea spălării de bani, transparența corporativă în spațiul european, serviciile de informații în echilibrul interinstituțional, etc. http://www.transparency.org.ro/stiri/newsletter/index.html )
  • Cercetare și documentare privind legislaţia cu relevanță în reducerea corupţiei, bune practici în implementare, reglementări și recomandări internaționale
  • Redactare articole despre activitățile organizației
  • Monitorizare proiecte de acte normative și analiză legislativă
  • Participare la planificarea și organizarea conferințelor
  • Participare la organizarea și desfășurarea activităților curente ale departamentului și organizației

DESPRE TRANSPARENCY INTERNATIONAL ROMÂNIA
Viziunea noastră este o Românie onestă, fără corupție. Vom realiza acest lucru îmbunătățind mecanismele de prevenire, sancționare și raportare a corupției și schimbând atitudinea oamenilor, astfel încât corupția să devină inacceptabilă în societatea românească.

Transparency International România este parte a coaliției globale împotriva corupției, cu prezență în peste 90 de țări și secretariatul central la Berlin. Rapoartele organizației sunt un punct de reper pentru Uniunea Europeană , guverne și instituții internaţionale precum ONU, Consiliul Europei, Banca Mondială, OSCE şi GRECO.

14 octombrie 2015

Procedură RECRUTARE VOLUNTARI

Transparency International – România (Asociaţia Română pentru Transparenţă-TIRO) recrutează studenţi anul II – III sau absolvenți în domenii relevante activităţii TI-RO, care să lucreze în regim de voluntariat pentru Departamentul de Programe

Programul de voluntariat conţine 14 poziţii disponibile, urmând ca voluntarii să beneficieze de training, certificat care atestă participarea, scrisori de recomandare de la coordonatori (în funcţie de performanţa individuală) şi recunoaşterea contribuţiei la activităţile rezultate. Programul durează 1 lună de zile, în perioada mai - iunie 2015.

ATRIBUŢII VOLUNTARI

  • Desfăşoara activităţi de organizare privind realizarea de traininguri în sectorul public şi privat.
  • Contacteaza clienții actuali și potențiali în vederea vânzării serviciilor conform campaniei planificate
  • Verifică veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în baze de date
  • Introducerea/modificarea informațiilor în baza de date
  • Completează un chestionar în urma convorbirii telefonice cu persoana de la Departamentul de Resurse Umane din Instituțiile Publice
  • În cadrul voluntariatului, în funcţie de performanţe, există posibilitatea de a participa timp de 2 săptămâni la organizarea și desfășurarea sesiunilor de training pentru administrația publică care vor avea loc pe litoral, în perioada iunie-august (cazarea, transportul şi masa fiind asigurate de TIRO)

BENEFICII PENTRU VOLUNTARI

  • Program de lucru flexibil (4 ore/zi)
  • Training la începutul voluntariatului
  • Certificat de voluntariat.
  • Scrisori de recomandare în funcţie de performanţă
  • Recunoaşterea contribuţiei la studiile realizate de departament.
  • Experienţă profesională
  • Îndeplinirea stagiului obligatoriu de practică

Cei interesaţi sunt rugaţi să trimită până pe data de 20 mai 2015, la adresa de e-mail mihai.terecoasa@transparency.org.ro sau la fax (021) 317-7172, sub denumirea candidatură voluntariat, următoarele:

  1. CV-ul în format Europass
  2. Scrisoare de intenţie conţinând o scurtă prezentare a candidatului, motivaţia pentru a fi selecţionat, aşteptările faţă de acest proiect, precum şi datele de contact.

Cei selecţionaţi pe baza CV-ului, a scrisorii de intenţie, vor fi anunţaţi prin e-mail şi/sau telefonic pentru a participa la următoarea etapă a selecţiei, cea a interviului.

5 mai 2015

Procedură selecție formatori

Transparency International România (TI-RO) anunță prelungirea procedurii de selectie în vederea completării numărului total de formatori până pe data de 21 septembrie 2015 ora 16:00 cu anunțarea rezultatelor pe 22 septembrie 2015

18 septembrie 2015

Transparency International România (TI-RO) anunță redeschiderea procedurii de selectie în vederea completării numărului total de formatori până pe data de 26 august 2015 cu anunțarea rezultatelor pe 27 august 2015

21 august 2015

In urma analizei doserelor candidatilor participanti la procedura de selectie formatori in cadrul programului de calificare „Lucrator in comert″ urmatori participanti au fost declarati admisi:

  • Ioana Matei
  • Liviu Ignat
  • Mihai Daniel
  • Danut Dobirn
  • Sandu Matei
  • Toban Stelica
  • Elena Catana
  • Dorcioman Maria

Au fost declarati neconformi urmatorii participanti:

  • Miclea Daniel Cristian
  • Manescu Dorina
  • Ionica Hustiu

9 iunie 2015

Procedura de selectie va fi prelungita in vederea completării numărului total de formatori până pe data de 18 iunie 2015 cu anunțarea rezultatelor pe 19 iunie 2015

15 iunie 2015

Transparency International România (TI-RO) în parteneriat cu Federaţia Agricultorilor FERMIERUL şi Sindicatul Ţăranilor şi Proprietarilor România anunţă lansarea procedurii de selecţie în vederea recrutării unui numar de 10 formatori, care să susţină 10 programe de calificare profesională..

Cursul de calificare are ca tematică “Lucrător în comerț” şi face parte din cadrul proiectului: Îndrăznește! Fii antreprenor! - POSDRU 135/5.2/S/132008 finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Candidaturile se vor depune electronic la adresa office @ transparency.org.ro/ la sediul beneficiarului până la data de 11.05.2015 ora 16.00. Candidaturile depuse după această dată sau în alt format decât cel specificat vor fi respinse ca neconforme.

Rezultatele vor fi vor fi anuntate in ziua de 13.05.2015.

Persoanele selectionate vor fi contractate incepand cu data de 13.05.2015 pentru pozitia de formator.

Vă stăm la dispoziţie pentru informaţii suplimentare la telefon 031/660.60.00, persoană de contact Diana Buda.

Vă urăm mult succes!

Documente:

4 mai 2015

Procedură selecție formatori

Procedura de selectie va fi prelungita pana pe data de 05 iunie 2015 cu anuntarea rezultatelor in aceeasi zi

actualizare 2 iunie 2015

Transparency International România (TI-RO) în parteneriat cu Federaţia Agricultorilor FERMIERUL şi Sindicatul Ţăranilor şi Proprietarilor România anunţă lansarea procedurii de selecţie în vederea recrutării unui numar de 10 formatori, care să susţină cele 10 programe de calificare profesională.

Cursul de calificare are ca tematică “Agent Paza” şi face parte din cadrul proiectului: Îndrăznește! Fii antreprenor! - POSDRU 135/5.2/S/132008 finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Candidaturile se vor depune electronic la adresa office @ transparency.org.ro până la data de 06.05.2015 ora 16.00. Candidaturile depuse după această dată sau în alt format decât cel specificat vor fi respinse ca neconforme.

Rezultatele vor fi vor fi anuntate in ziua de 07.05.2015.

Persoanele selectionate vor fi contractate incepand cu data de 07.05.2015 pentru pozitia de formator.

Vă stăm la dispoziţie pentru informaţii suplimentare la telefon 031/660.60.00, persoană de contact Diana Buda.

Vă urăm mult succes!

Documente:

30 aprilie 2015

Procedură selecție formatori

Transparency International România (TI-RO) în parteneriat cu Universitatea Spiru Haret anunţă lansarea procedurii de selecţie în vederea recrutării unui numar de 2 formatori, în vederea acoperirii celor 18 programe de formare profesională, aferente Programului de formare profesională în Competențe antreprenoriale, din cadrul Acitivității 8. „ Program de formare in antreprenoriat integru”, care face parte din cadrul proiectului "Femei active pentru integritate si responsabilitate" - finanțat prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, ID 134919

Candidaturile se vor depune electronic, la adresa office @ transparency.org.ro până la data de 10.04.2015 ora 16:00 Candidaturile depuse după această dată sau în alt format decât cel specificat vor fi respinse ca neconforme.

Se vor selecta cel mult 2 candidaţi în ordinea obţinerii punctajului cel mai mare.

Rezultatele finale ale selecţiei vor fi transmise direct candidaţilor selectaţi. Rezultatele vor fi anunţate în ziua de 13.04.2015

Vă stăm la dispoziţie pentru informaţii suplimentare la telefon 031/660.60.00, persoană de contact Diana Buda.

Vă urăm mult succes!

Documente:

7 aprilie 2015

Evaluare procedura selectie formatori din cadrul proiectului "Femei active pentru integritate si responsabilitate" - finanțat prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, ID 134919

In cadrul evaluării, dintr-un total de 7 dosare înscrise, primele locuri în cadrul selecției au fost atibuite domnului Neagu Ionel și domnului Daniel Mihai Stănescu. Cele două persoane selectate vor fi contactate telefonic pentru a li se comunica datele contractuale.

14 aprilie 2015

Reluare procedură selecție formatori

Relansare procedura selecție formatori până pe data de 04 septembrie 2015 cu anunțarea rezultatelor în aceeași zi

Transparency International România (TI-RO) în parteneriat cu Federaţia Agricultorilor FERMIERUL şi Sindicatul Ţăranilor şi Proprietarilor România anunţă prelungirea procedurii de selecţie în vederea recrutăriiformatorilor, care să susţină cele 23 programe de formare profesională, în toate cele 8 regiuni de dezvoltare. Cursul de formare are ca tematică “competenţe antreprenoriale” şi face parte din cadrul proiectului: Îndrăznește! Fii antreprenor! - POSDRU 135/5.2/S/132008 finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

actualizat 31 august 2015

Având în vedere că urmare a procedurii de selecţie lansată pe data de 12.03.2015 au fost recrutaţi 7 formatori, celelalte dosare neîndeplinind toate condiţiile solicitate cu privire la forma documentelor, semnarea acestora, sau lipsa unora dintre documentele necesare, prezenta reprezintă reluarea procedurii de selecţie în vederea selectării unui număr de alţi 12 formatori, astfel încât să fie asigurat numărul de formatori necesar pentru acoperirea celor 19 programe de formare profesională.

Candidaturile se vor depune electronic la adresa office @ transparency.org.ro/ sau la sediul Asociației Române pentru Transparență│Transparency International Romania până la data de 09.04.2015 ora 16.00. Candidaturile depuse după această dată sau în alt format decât cel specificat vor fi respinse ca neconforme.

Rezultatele vor fi vor fi anuntate in ziua de 15.04.2015.

Persoanele selectionate vor fi contractate incepand cu data de 16.04.2015 pentru pozitia de formator.

Vă stăm la dispoziţie pentru informaţii suplimentare la telefon 031/660.60.00, persoană de contact Diana Buda.

Vă urăm mult succes!

Documente:

actualizat 7 aprilie 2015

Rezultate procedura selectie formatori competente antreprenoriale 12.03.2015

Simona Apostol - CONFORMA
Patru Elena Carmen - NECONFORM -nu are CV europass, declaratii, confict interese, plan de lectie
Neagu Ionel - CONFORM
Burcea Stefan Gabriel - CONFORM
Dorciman Maria Magdalena - CONFORM
Ujupan Georgeta - NECONFORM - lipsa plan lectie
Maria Ioana Denis - CONFORM
Mihail Daniel - NECOFORM - nu are documentele semnate
Munteanu Otilia - CONFORM
Murga Violeta - CONFORM
Ignat Liviu - NECONFORM

Recrutare specialist SharePoint

Transparency International România (TI-RO) anunţă deschiderea procedurii de selecţie în vederea recrutării unui specialist SharePoint

Cerințe:

  • Experiență in configurarea si personalizarea listelor si librăriilor SharePoint, template-urilor de site-uri SharePoint
  • Experiență in utilizarea webparts (page viewer, content editor, content query, etc.)
  • Familiarizat cu implementarea facilităților SharePoint Server/Project Manager Server 2010
  • Cunoștințe avansate de Visual Studio .Net SharePoint 2010, Project Manager 2010, InfoPath, SharePoint workflows, SharePoint Designer, JavaScript, HTML/CSS
  • Cunoștințe de SharePoint privind managementul temelor, paginilor master si layout-uri din SharePoint
  • Abilitatea de a implementa fluxuri de lucru si design de fluxuri de lucru cu SharePoint Designer

Aşteptăm aplicaţiile dumneavoastră (scrisoarea de intenție, propunerea de proiect de lucru, Curriculum Vitae) până la data de 31 martie 2015 pe adresa de e-mail: recrutare @ transparency.org.ro sau prin poştă, la adresa: Bd. Nicolae Bălcescu nr. 21, etaj 2, Bucureşti, Sector 1, România.

Cei selecţionaţi pe baza CV-ului, a scrisorii de intenţie şi a răspunsului la scenariu, vor fi anunţaţi prin e-mail şi/sau telefonic pentru a participa la următoarea etapă a selecţiei, cea a interviului.

Vă stăm la dispoziţie pentru informaţii suplimentare la telefon 031/660.60.00, persoană de contact Diana Buda.

Vă urăm mult succes!

Termeni de referință

Recrutare interni

Transparency International – România (Asociaţia Română pentru Transparenţă-TIRO) recrutează studenţi în stiinţe juridice an II - III, care să lucreze în calitate de interni, în regim de voluntariat, pentru ALAC – Centrul de Asistenţă Anticorupţie al TI-RO.

Programul de internship conţine 10 poziţii disponibile, urmând ca internii să beneficieze de training, certificat care atestă participarea, scrisori de recomandare de la coordonatori (în funcţie de performanţa individuală) şi recunoaşterea contribuţiei la activităţile rezultate. Programul durează 4 luni de zile, în perioada aprilie-august 2015.

Cele 10 poziţii sunt:

1. Intern Front Desk – 5 poziţii de interni disponibile:
TIRO îşi propune să aducă la cunoştinţa publicului larg posibilitatea beneficierii serviciilor de asistenţă juridică pentru victimele şi martorii corupţiei. Prin intermediul noului site www.alacromania.ro asigurăm o mai bună informare şi conştientizare cu privire la fenomenul corupţiei, la comportamentul civic în diferite medii şi sectoare ale societăţii, modalitatea de semnalare a cazurilor de corupţie şi posibilitatea beneficierii de servicii juridice aferentei problemelor semnalate.

  • Rolul internilor va consta în documentare aprofundată asupra cazului concret semnalat
  • Împreună cu îndrumătorul, consilier juridic, redactarea de răspunsuri
  • Programarea întâlnirilor. Întocmirea unei agende de lucru.
  • Asistarea îndrumătorului, consilier juridic, la întâlnirile cu beneficiarii Centrului.

2. Intern Back Desk – 5 poziţii de interni disponibile:

  • Rolul internului va fi acela de a dezvolta, menţine la zi baza de date
  • Arhivarea cazurilor (sesizărilor) şi indexarea lor
  • Catalogarea şi arhivarea cazurilor (sesizărilor) Centrului atât electronic cât şi fizic ȋn programul de informatizare ALAC
  • Crearea de opis-uri pentru fiecare caz (sesizare) în parte
  • Întocmire de răspunsuri pentru martori/victime/avertizori de integritate

BENEFICII PENTRU INTERNI

  • Program de lucru flexibil (4 ore/zi)
  • Training la începutul internshipului
  • Certificat de internship
  • Scrisori de recomandare în funcţie de performanţă
  • Recunoaşterea contribuţiei la studiile realizate de departament
  • Acces la materiale de specialitate, conţinute de biblioteca şi arhiva ALAC - Transparency International Romania
  • Experienţă profesională
  • Îndeplinirea stagiului obligatoriu de practică

Cei interesaţi sunt rugaţi să trimită până pe data de 22 martie 2015, la adresa de e-mail diana.nechita @ transparency.org.ro sau la fax (021) 317-7172, sub denumirea candidatură internship, următoarele:

  • CV-ul în format Europass
  • Scrisoare de intenţie conţinând o scurtă prezentare a candidatului, motivaţia pentru a fi selecţionat, aşteptările faţă de acest proiect, precum şi datele de contact
  • Menţiunea pentru care dintre cele două poziţii optează;

Cei selecţionaţi pe baza CV-ului, a scrisorii de intenţie şi a răspunsului la scenariu, vor fi anunţaţi prin e-mail şi/sau telefonic pentru a participa la următoarea etapă a selecţiei, cea a interviului.

12 martie 2015

Urmare a solicitării de clarificări referitoare la condițiile anunțului de recrutare conform cărora existau stabilite condiții restrictive, venite de la persoane interesate în depunerea candidaturilor, în urma analizei interne s-a hotărât anularea procedurii de recrutare și selecție experți pe termen scurt în cadrul programului de formare profesională ,,Competențe antreprenoriale”, în cadrul proiectului ID 132008 ,,Indrazneste! Fii antreprenor!”.

Reluarea procedurii și calendarul de desfășurare a acesteia vor fi publicate pe site-ul www.transparency.org.ro; în data de 11.03.2015

Avem rugămintea ca persoanele care au transmis deja către adresa de e-mail: office@transparency.org.ro, să retransmită documentele conform calendarului și condițiilor stabilite prin documentația de reluare a procedurii de selecție.

Transparency International Romania (TI-RO) anunţă deschiderea procedurii de selecţie în vederea recrutării unui expert naţional: Expert consiliere ȋn afaceri pentru buna desfăşurare şi implementare a activităţilor din cadrul proiectului: Îndrăznește! Fii antreprenor! - POSDRU 135/5.2/S/132008 finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane

29 octombrie 2014

Aşteptăm aplicaţiile dumneavoastră până la data de 10.11.2014 pe adresa de e-mail: recrutare @ transparency.org.ro sau prin poştă, la adresa: Bd. Nicolae Bălcescu nr. 21, etaj 2, Bucureşti, Sector 1, România.

Vă stăm la dispoziţie pentru informaţii suplimentare la telefon 031/660.60.00, persoană de contact Diana Buda.

Vă urăm mult succes!

Descarcă termenii de referinţă [PDF]

Transparency International Romania (TI-RO) anunţă deschiderea procedurii de selecţie în vederea recrutării unui expert naţional: Coordonator proiect pentru buna desfăşurare şi implementare a activităţilor din cadrul proiectului: Licenţă pentru piaţa muncii - POSDRU 156/1.2/G/141978 finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane

29 octombrie 2014

Aşteptăm aplicaţiile dumneavoastră până la data de 10.11.2014 pe adresa de e-mail: recrutare @ transparency.org.ro sau prin poştă, la adresa: Bd. Nicolae Bălcescu nr. 21, etaj 2, Bucureşti, Sector 1, România.

Vă stăm la dispoziţie pentru informaţii suplimentare la telefon 031/660.60.00, persoană de contact Diana Buda.

Vă urăm mult succes!

Descarcă termenii de referinţă [PDF]

Proceduri inchise:

TI Romania lanseaza procedura pentru angajare!

01 octombrie 2014

Vrei să contribui la promovarea standardelor de integritate în rândul societăţii şi instituţiilor româneşti? Îţi doreşti să afli mai multe despre oportunităţile şi provocările oferite de munca într-un mediu organizaţional non-guvernamental? Ești o persoană integră, activă, mobilă, cu spirit de iniţiativă şi adaptabilă la lucrul în echipă? Ai abilităţi de comunicare, gândeşti pozitiv şi cauţi soluţii în loc de probleme?

DACA DA, atunci te invităm se te alături echipei TI-România, trimiţând aplicaţia ta pentru postul de CERCETĂTOR, din cadrul Departamentului de Cercetare.

Ce ai de făcut în acest sens?
Asigură-te ca știi ce vei avea de făcut şi care este procedura de selecţie (descarcă)

Trimite documentele solicitate pe adresa de email recrutare @ transparency.org.ro până la data de 2 noiembrie 2014

Pregăteşte-te pentru un interviu la sediul asociației, în măsura în care aplicaţia ta va fi selectată. Aplicanţii care au trecut de etapa preliminară de selecţie vor fi anunţaţi despre aceasta până la data de 7 noiembrie 2014.

Interviul şi proba practică vor avea loc în perioada 17-21 noiembrie 2014, la sediul organizaţiei.

Îți urăm multă baftă şi te aşteptăm să faci parte din echipa TI!

TI Romania caută interni!

30 iunie 2014

Transparency International România│Asociaţia Română pentru Transparenţă (TIRO) recrutează studenţi în stiinţe juridice, sociologie, filosofie, jurnalism, ştiinţe administrative, ştiinţe politice, litere/limbi străine, comunicare sau în oricare alt domeniu relevant activităţii TIRO, care să lucreze în calitate de interni, în regim de voluntariat, pentru Departamentul de Cercetare şi Politici al TIRO, precum şi studenţi de la Facultatea de Litere/ Biblioteconomie și științele informării care să lucreze în calitate de interni, în regim de voluntariat, pentru Departamentul Administrativ al TIRO

Dacă vrei să te alături echipei TIRO, aplică pentru una din cele 9 poziţii disponibile:

  • Intern Newsletter - 3 poziţii de interni disponibile: TIRO realizează o serie de newslettere prin intermediul cărora asigură o mai bună informare şi conştientizare cu privire la fenomenul corupţiei, la comportamentul civic în diferite medii şi sectoare ale societăţii. Rolul tău va consta în colectarea informaţiilor necesare, prelucrarea acestora şi redactarea newsletterului sub supravegherea responsabilului de elaborare a newsletterelor.
  • Intern Documentare - 2 poziţii de interni disponibile: Rolul tău va fi acela de a desfăşura activităţi de organizare privind realizarea de traininguri anticorupţie în sectorul public şi privat, precum şi activităţi de cercetare în cadrul proiectelor aflate în curs de derulare (cercetări privind legislaţia în domeniul luptei împotriva corupţie, bune practici în implementarea legislaţiei naţionale şi regionale de către instituţiile publice şi private etc.)
  • Intern monitorizare instituţii publice competente în aplicarea procedurii de confiscare – 2 poziţii de interni disponibile: TIRO în parteneriat cu Transparency International Bulgaria şi Transparency International Italia, implementează proiectul „Enhancing Integrity and effectiveness of illegal asset confiscation –European Approches” („Creşterea integrităţii şi eficacităţii confiscării bunurilor obţinute în mod ilegal – abordări europene”) finanţat de Comisia Europeană. Obiectivul general al proiectului este acela de a îmbunătăți transparența, răspunderea și eficiența organismelor competente în aplicarea procedurii de confiscare din Europa, prin realizarea unei monitorizări eficiente din partea societăţii civile, asupra performanţei acestora. Rolul tău va fi acela de a desfăşura activităţi de monitorizare cu privire la implementarea procedurii de confiscare de către instituţiile publice competente.
  • Arhivist – 2 poziţii de interni disponibile, cerintele postului: arhivarea documentelor şi indexarea lor după domeniu, catalogarea şi arhivarea documentelor organizaţiei atât electronic cât şi fizic ȋn aplicaţia Liberty3, crearea de bibliografii. Programul de internship conţine 2 poziţii disponibile, urmând ca internii să beneficieze de training, certificat care atestă participarea, scrisori de recomandare de la coordonator (în funcţie de performanţa individuală) şi recunoaşterea contribuţiei ȋn cadrul realizării bazei de date a organizaţiei. Programul durează 3 luni de zile, în perioada august-octombrie 2014

TIRO îţi oferă următoarele beneficii:

  • Program de lucru flexibil (4 ore/zi)
  • Training la începutul internshipului
  • Certificat de internship care atestă experienţa profesională (nota)
  • Scrisori de recomandare în funcţie de performanţă
  • Recunoaşterea contribuţiei la studiile realizate de departament
  • Acces la materiale de specialitate, conţinute de biblioteca Transparency International Romania şi reţeaua TI
  • Îndeplinirea stagiului obligatoriu de practică
  • Abonament RATB/Metrou pe durata internship-ului

Durata internshipului:
3 luni

Dacă vrei să faci parte din echipa TIRO trimite-ne până la data de 28 IULIE 2014, la adresa de e-mail antonia . horodinca @ transparency.org.ro sau la fax (021) 317-7172, sub denumirea candidatură internship, următoarele:

  • CV-ul în format Europass
  • Scrisoare de intenţie conţinând motivaţia pentru a fi selecţionat
  • Un eseu de 2 pagini în care să prezinţi fenomenul corupţiei în unul din următoarele domenii: privat, public, medical, societatea civilă şi academic. Eseul va trebui să conţină şi sursele de documentare folosite

Dacă vei fi selecţionat, vei fi anunţat prin e-mail şi/sau telefonic pentru a participa la următoarea etapă a selecţiei, cea a trainingului.

Alătură-te echipei TIRO!

Conform Noului proiect privind Legea voluntariatului:” Activitatea de voluntariat se consideră experienţă profesională în funcţie de tipul activităţii, dacă aceasta este realizată în domeniul studiilor absolvite.”

Pozitie - CONSULTANT JURIDIC cadrul Departamentului justiţie şi administraţie publică

Procedura de selecţie (termeni de referinta) (descarca)

Aplicanţii care au trecut de etapa preliminară de selecţie vor fi anunţaţi despre aceasta până la data de 18 septembrie 2012.

Interviul şi proba practică vor avea loc la sediul organizaţiei.

La oportunitățile de colaborare au răspuns 23 de persoane, iar în urma procesului de selecție au fost recrutate un număr de opt persoane pentru următoarele poziții:

  • Diana Trifu – intern voluntar la Centrul de Integritate în Business
  • Ana Constantinescu - – intern voluntar la Centrul de Integritate în Business
  • Andra Chirac – intern voluntar la Departamentul de Cercetare și Politici și la Centrul de Integritate în Business
  • Violeta Defta – intern voluntar la Departamentul de Cercetare și Politici
  • Lilia Ovanesov - intern voluntar la Departamentul de Cercetare și Politici
  • Luana Popovici - – intern voluntar la Centrul de Resurse Anticorupţie pentru Cetăţeni
  • Andrei Sima - intern voluntar la Departamentul Suport - Serviciul IT
  • Georgiana Ciută – personal angajat pe poziţia arhivist

Centrul de Asistenţă Anticorupţie pentru Cetăţeni - ALAC - Termeni de referinta [PDF]

Centrul pentru integritate în Business şi Departamentul de Cercetare şi Politici Publice - Termeni de referinta [PDF]

Arhivist - Termeni de referinta [PDF]


   TI Romania   contact
  media