Arhive achizitii
Arhive achizitii
- 16 martie 2016 Consultare de piaţă în vederea achiziţionării de servicii de consultanţă pentru scriere proiect POCA CP 3/2017...
- 18 octombrie 2016 Invitație de participare Achiziţie directa de servicii pentru realizarea sondajului de opinie in cadrul proiectului : “Creșterea rolului sistemului judiciar în prevenirea corupției în mediul de afaceri” finanțat din Fondul pentru relații bilaterale la nivel național Apelul III prelungire -, Programul RO01 - Asistență tehnică și Fondul Bilateral la Nivel Național – Arii Prioritare: Justiție și Afaceri Interne ...
- 5 iunie 2015 Invitație de participare pentru atribuirea contractului de Servicii de realizare de studii, cod CPV 79311200-9 in cadrul proiectului Femei active pentru integritate si responsabilitate cod proiect POSDRU/144/6.3/S/134919, în cadrul căreia are de realizat activitatea de concepere şi realizare a ”Studiului comparativ de politici şi bune practici privind egalitatea de gen în Uniunea Europeană” ...
- 5 iunie 2013 Lansare procedura de achiziţie publică desfăşurată conform Ordinului 1050/2012 având ca obiect “Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel”, în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 4 iunie 2013 Lansare procedura de achiziţie publică desfăşurată conform Ordinului 1050/2012 având ca obiect “Servicii de publicitate”, în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 27 mai 2013 Anulare - procedura de achiziţie publică desfăşurată conform Ordinului 1050/2012 având ca obiect “Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel”, în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 24 mai 2013 Lansare procedura de achiziţie publică desfăşurată conform Ordinului 1050/2012 având ca obiect “Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel”, în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 24 mai 2013 Anulare - procedura de achiziţie publică desfăşurată conform Ordinului 1050/2012 având ca obiect “Servicii de publicitate”, în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ....
- 24 aprilie 2013 Anulare procedura pentru achiziţia de Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, COD CPV 55120000-7 , în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ...
- 15 aprilie 2013 Anulare procedura pentru achiziţia de Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, COD CPV 55120000-7 , în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă” ...
- 12 aprilie 2013 Lansarea procedurii de achizitie pentru „Servicii tipografice şi servicii conexe, furnizare produse informative şi de promovare” Coduri CPV: 79800000-2, 39294100-0), în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă”. ... ...
- 8 aprilie 2013 Anulata procedura pentru achiziţia de Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, COD CPV 55120000-7 , în cadrul proiectului „Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă”. ... ...
- 17 mai 2012 ATRIBUIT - achiziţia de Servicii de cazare la hotel CPV 55110000-4, Servicii de restaurant şi de servire a mâncării COD CPV 55300000-3, Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, COD CPV 55120000-7, în vederea implementării proiectului „Formare pentru magistraţii români în dreptul european al concurenţei”. ...
- 2 mai 2012 achiziţia de Servicii de cazare la hotel CPV 55110000-4, Servicii de restaurant şi de servire a mâncării COD CPV 55300000-3, Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, COD CPV 55120000-7, în vederea implementării proiectului „Formare pentru magistraţii români în dreptul european al concurenţei”. ...
- 6 octombrie 2011 Transparency International România organizeaza pe 28 octombrie 2011 workshop-ul cu tema Sistemul Naţional de Integritate ...
- 21 iulie 2011 Lansare procedura pentru achiziţia de servicii hoteliere, de restaurant şi de vânzare cu amănuntul CPV – 55000000-0, în vederea implementării proiectului Partenerii sociali şi societatea civilă în sprijinul ocupării şi incluziunii sociale în Regiunea Bucureşti-Ilfov...
- 21 iulie 2011 Lansare procedura pentru achiziţia de servicii tipografice cod CPV 79810000-5, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă...
- 20 iulie 2011 Lansare procedura pentru achiziţia de servicii de auditare cod CPV 79212000-3, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă...
- 5 iulie 2011 ANULAT - Reluare procedura pentru procedura de achizitie diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou cod CPV 30190000-7, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă...
- 15 iunie 2011 ATRIBUIT Procedura pentru procedura de achizitie diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou cod CPV 30190000-7, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă...
- 31 mai 2011 ATRIBUIT Procedura de achizitie de Computere de birou CPV 30213300-8, Imprimante CPV 30232110-8, Servere CPV 48821000-9, Piese şi accesorii pentru computere CPV 30237100-0, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă...
- 16 mai 2011 Prelungire termen de depunere oferte pentru procedura de achizitie diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou cod CPV 30190000-7, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă...
- 13 mai 2011 ATRIBUIT - Reluarea procedurii de achizitie servicii tipografice cod CPV 79810000-5, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă...
- 10 mai 2011 ANULATA - procedura de achizitie servicii tipografice cod CPV 79810000-5, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă se anuleaza...
- 22 aprilie 2011 Reluarea procedurii de achizitie servicii tipografice cod CPV 79810000-5, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă...
- 15 aprilie 2011 Achizitie servicii tipografice cod CPV 79810000-5, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă...
- 15 aprilie 2011 Achizitie Produse informative şi de promovare Cod CPV: 39294100-0, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă [atribuit]...
- 15 aprilie 2011 Achizitie servicii de reuniuni şi conferințe organizate la hotel Cod CPV 55120000-7, în vederea implementării proiectului Împreună pentru integritate, responsabilitate socială şi dezvoltare durabilă [atribuit]...
- 11 ianuarie 2011 Achizitie servicii - Catering...
- 11 octombrie 2010 Achizitie - produse consumabile...
- 29 septembrie 2010 Achizitie - servicii organizare evenimente...
- 17 septembrie 2010 Achizitie servicii - Catering...
- 17 septembrie 2010 Achizitie servicii - Cazare hotel ...