Scopul proiectului:
Scopul principal al proiectului este sa genereze atitudinea de respingere a micii coruptii la nivelul unui grup tinta cuprinzand tineri intre 15 si 24 ani. Proiect implementat de Fundatia Concept, in parteneriat cu TI-Romania, Teatrul pentru Copii si Tineret ARIEL, Asociatia de Comunicatii prin Cablu, OOPS Media, Asociatia Editorilor de Presa On-line.
Rezultatele proiectului (aferente activitiatilor in care este direct implicata TI-Ro):
- Editarea (si, partial diseminarea) brosurilor privitoare la acces la informatie, transparenta decizionala, mica coruptie,
- Editarea (si, partial diseminarea) Jurnalului Spagii Cotidiene,
- Definirea termenilor de referinta ai sondajului national cu privire la perceptia si experiente coruptiei,
- Desfasurarea unei serii de 3 dezbateri cu asociatii profesionale percepute ca foarte corupte in vederea identificarii unor modalitati de interventie conventionale sau neconventionale.
Rolul organizaţiei dumneavoastră:
TI-Romania a fost partener al orgtanizatiei care a implementat proiectul - Fundatia Concept si a oferit expertiza tehnica in formularea continutului campaniei.
Costul proiectului:
EUR 4,980 (pentru TI-Ro)
Finanţatorii proiectului:
UE, PHARE, Societate Civila, componenta Educatie Civica.