Scopul proiectului:
Creşterea gradului de responsabilizare a serviciilor publice faţă de cetăţeni
Perioada de implementare:
martie – octombrie 2007
Rezultatele proiectului (aferente activităţilor in care este direct implicata TI-Ro):
- evaluarea satisfacţiei cetăţenilor faţă de calitatea serviciilor de utilităţi publice locale
- îmbunătăţirea comunicării între autorităţi şi cetăţeni, în ceea ce priveşte serviile de utilităţi
- un instrument informativ pentru cetăţeni
- un toolkit privind metodologia de evaluare a satisfacţiei cetăţenilor faţă de calitatea serviciilor de utilităţi
Rolul organizaţiei:
- Oferirea de informaţii concise, accesibile şi relevante pentru cetăţeni, cu privire la serviciile de utilităţi publice locale
- Elaborarea unui instrument de măsurare a satisfacţei publicului cu prvire la calitatea serviciilor de utilităţi publice
- Creşterea transparenţei serviciilor de utilităţi publice
- Conţientizarea şi abordarea aspectelor slabe ale serviciilor de utilităţi publice locale şi identificarea unor soluţii alternative
Costul proiectului:
$44.500
Finanţatori:
CEE Trust